6/22/2011

Hollywood, Los Angeles

The second day in Los Angeles, it's very...fantasy....
it's Hollywood!

星光大道  Hollywood Walk of Fame
Hollywood這真的很多觀光客……有些名人的名字都要等一下,才能拍到清楚又沒人影的照片…
不過,拍完這些“地板“感覺有點空虛……
street view
到是從上面往下看,街景真的很不錯!
人都小小的,星星的圖案就很明顯……
who is this? 
if you come to Hollywood, there have somethings you have to see...

1. Chinese theater... 
Chinese Theater
I have no idea why they name this, and there have many famous stars signatures here.
Many visitors standing around here to find the favorite stars.


2. Madame Tussaud's 杜莎夫人蠟像館
Ticket @ USD 25/per each....這個我沒去,因為我之前在香港看過了。。。
不過,我的旅伴有去看~裡面有很多 Hollywood Stars 

還是很多人去唷~ 
大家都還是會想和明星拍照啦!

3. Kodak Theather
我在柯達戲院用餐時,發現很多人圍在三樓…不知道在看什麼…
after lunch, I took a look too, I see.... that's Hollywood Sign!

A taxi driver told me - you can see the Hollywood sign in anywhere! - yes, that's true.


4. Beverly tour (bus tour)
cost @ 20USD/per each, book from hostel will be cheaper.
不過,這個行程,雖然很特別…但也很瞎!
就坐在車上,載你繞好萊塢市區和看好萊塢明星的家……
很多看到的都只有圍牆和大門,要不然就是離很遠…因為豪宅在山上! 
(你說這行程瞎不瞎?)
現在問我,上圖誰是誰的家…我早就忘了~(反正就是很多明量的家就對了!)

我只能說…真的是豪宅呀!!  好大啊! 
房子+前後院+泳池+車庫…就可以在台灣蓋一個小學了吧我想!


走在大街上…不時又有人送免費的東西! 真是太好了!
Opening my ears and eyes when you heard '' FREE'' they said.   hahaha

I wanna compare the day and night of Hollywood.
白天和晚上真的有不一樣的感覺…
不過,讓我有點失望的是…夜晚的Hollywood沒有我想像中那麼…炫燦…


ok! that's what I see in Hollywood!
有沒有滿足一些朋友的視覺感觀呀?

原來…好萊塢…不就這樣嘛!   哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈


No comments:

Post a Comment